dinsdag 2 maart 2010

WAT IS EEN DIRK DE PRINS?

tussen het wisselen van 2 smallville schijfjes (seizoen 8 rockt!) zag ik per ongeluk een aflevering van mijn restaurant.
spijt van.
en toch gekeken.
zucht.
leuke koppeltjes?
nee.
heeft rani de coninck iets gegeten sind de vorige reeks?
niet veel.

dus inderdaad, slecht programma.
blablablabla.
de schattige limburgertjes zullen het wel weer winnen of zo.
blablablabla.
who cares.

klaar om smallville verder te kijken (lang leve Erica Durance)

tot dat ik de kop van die dirk de prins zag.
wie zijn wij om die kandidaten uit te lachen als er in de jury een ECHTE MONGOOL ZIT?

mijn hemel wat een debiel is dat zeg.
in de aflevering die ik zag vandaag sprak hij alleen de andere 2 jury leden na (en dat zijn ook geen verbale helden hoor) of kraamde die echt dingen uit waar zelfs een 8 jarig jongetje met het syndroom van down zich voor zou schamen.

WAT EEN DEBIEL!

KIJK DAN:

hij ziet er zelfs uit als een debiel.
dat kwijlspoortje hebben ze weg moeten photoshoppen.
WAT EEN RANDMONGOOL!
en wie is dat?
wie the fuck is die oetlul?
deze bio geven ze van hem:

Dirk De Prins is gekend als hoofdredacteur van het culinaire maandblad 'Ambiance' en van het radioprogramma 'Kook'. Hij is geen kok, maar weinigen hebben een dergelijke culinaire kennis in de breedste zin van het woord. Dirk is al 25 jaar journalist, zetelt in diverse jury's, presenteert kookdemonstraties, is (mede) -auteur van diverse kookboeken. Kortom, Dirk is een fervent foodie. Hierdoor heeft hij een immens netwerk opgebouwd en is hij gekend als dé man die alles over eten en drinken weet. Ondertussen is hij vriend aan huis bij alle toprestaurants

een fervent FOODIE?
(zucht)
FUCK YOU!
MAW
een lul die niet kan koken en graag iets eet. en daar wat over schrijft.
punt.

een FUCKING MONGOOL.

die peter goossens heeft em er wellicht bij gevraagd zodat hij er op deze manier als intellectueel uitkomt.
en dat lukt.

als dat een jury is.
hoe moet ik dan die kandidaten nog serieus nemen.
of dat programma.

stop met die rommel.
maak meer fictie.
iets over superman bijvoorbeeld!

ik ga verder met aflevering 7 van smallville.

2 opmerkingen:

Sid Frisjes zei

héhéhé

Anoniem zei

Dude doe eens normaal?!! mensen die je compleet niet kent zo afzeiken, belachelijk! Die man is veel intelligenter dan jij