woensdag 20 februari 2008

Jodenmop

Sam en Moos wonen in hetzelfde huis. Sam beneden en Moos en zijn vrouw boven.
Moos kan niet slapen. "Wat is er, Moos," vraagt Saar.
"Ik kan niet slapen, want ik ben Sam geld schuldig en morgen moet ik het hem terugbetalen," antwoordt Sam, "maar ik heb het niet!"
"Dat regel ik wel," zegt Saar. Ze loopt de slaapkamer uit en roept naar beneden: "SAM! Moos is je nog geld schuldig en moet het je morgen terugbetalen, maar hij heeft het niet!"
Ze gaat weer terug de slaapkamer in en zegt tegen Moos: "Zo, en nu kan hij niet meer slapen."

Heb je de P-magazine gelezen?
Leuk stuk van Alex!
Die ergernissen.
Herkenbaar.
Grappig!
Heel grappig.
En politiek incorrect.
Heerlijk.

Een of andere oetlul "journalist" van het nieuwsblad (nauwelijks een krant te noemen)heeft dat stukje over de joden doorgespeeld aan een joods blad: Joods Actueel zodat die op hun beurt een klacht indienen. Of zoiets.

... zucht ...

Lachen met joden mag!
Ze doen het zelf!
Een van de weinige dingen waar de gemiddelde jood niet gierig mee is, is (zelfrelativerende) humor.
Woody Allen, Jeffrey Ross, Jon Stewart, Jerry Seinfeld, Gary Shandling, Kevin Pollak, Groucho Marx, Andy Kaufman, Mort Sahl en natuurlijk LENNY BRUCE!

Die laatse een enorm voorvechter van de vrijheid van meningsuiting!

En het gaat hier wat mij betreft niet eens meer over vrijheid van menings uiting, want dat is zo'n open deur, nee mij gaat het om die oetlul "journalist" van het nieuwsblad die het aan het rollen bracht.

SINDS WANNEER MAKEN JOURNALISTEN NIEUWS?
IK DACHT DAT DIE DAT MOESTEN BERICHTEN.
NIET ZELF MAKEN!
LEKKER PAGINA'S VULLEN OVER DE RUG VAN MENSEN.
VUURTJES STOKEN.
MOTHERFUCKER!

1 van mijn grootste ergernissen: slechte journalisten.
Die dingen verdraaien en uitlokken.
Om zo, ten koste van anderen, geld te verdienen.
Dat is triest.

Om met de woorden van Max (De nederlands/joodse moppentapper) Tailleur te eindigen:
Ik lach om niet te huilen.

Geen opmerkingen: