vrijdag 14 augustus 2009

van die kut nummers die in je hoofd blijven hangen. dat je ze er met een boormachine wil uithalen.

deze:
Diggy Dex ft. Eva de Roovere: Slaap lekker

http://www.youtube.com/watch?v=T6YE5h2Xtow
eerste paar keer dat ik dat hoorde vond ik het wel ok of zo.
leuk tof niemendalletje.
blijkt nu zelfs een hit.
na een keer of tien begon ik het wel een beetje beu te raken.
na 100 keer ben je dat kutlied kots beu
en na 1000 keer wil je 250 wattestokjes tegelijk in je oor stoppen.
wil je een frans bauer nummer horen.
wil je dat een olifant in je oor kakt.
wil je nagels over een schoolbord horen.
wil je in je eigen oor kunnen kotsen.
wil je de van gogh oplossing (eh vincent, hoewel misschien ook theo)
wil je de mensen van dat nummer opzoeken met een bijl.
ik zeg niet dat die dood moeten.
eh, jawel
dat zeg ik wel.

ik heb dat nummer 10000 keer gehoord.
en nu wil ik zelf dood.
wat een rot slecht nummer.
wat een stuk bagger.
en wat zingt die slet nu eigenlijk?
welke taal is dat?
blijkbaar dit:

Slaap lekker ding
Want jij is lastig
Nog meer jij is fantastig toch.

eh.

WAT?
WAT BETEKENT DAT?
WAT ZING JE NU HOER?

slaap lekker of lekker ding?
welke van de 2 is het?
een ding slaapt niet.
dus zeker niet lekker.

WANT JIJ IS LASTIG?
WANT JIJ IS LASTIG?

is jij een 3 jarige allochtoon?
jij IS lastig?

JIJ BENT EEN STOM WIJF!
JIJ BENT EEN DEBIEL!
JIJ BENT RADIO VERVUILING!

nog meer jij is fantastig toch?
hey hoer:
fantastisch is met sch. dat weet ik zelfs.
ooit gehoord van een spelling checker. ook die kut computer van jou heeft dat.

en wat bedoel je daar nu mee?
nog meer jij is fantastisch toch?
wat wil dat zeggen?

houdt eva van dikke mannen?
ik ben 10 kilo verdikt.
nog meer jij is fantastich toch!
ok eva dan ben ik de man van je dromen.
fat fucks united!
eva ligt graag onder een enorme dikke kerel
zoiets

vindt eva kei geil.
vindt eva heerlijk om tussen al die vetkwabben een penis te zoeken.
ze is geen gold digger maar eeen fat digger.
hoe meer jij hoe beter.

conclusie:
eva de roovere is een 3 jarig dyslectisch allochtoons sletje die graag keihard met sumo worstelaars neukt.

fantastisch toch!

1 opmerking:

Oflua zei

bwaaaahahahahahahahahahahaha
you go girl ... boy