maandag 21 maart 2011

petje af

veel mensen weten dat ik een beetje overdreven sherlock holmes nerd ben.
en elke keer als ik in london ben ga ik naar 221b baker street.
ja dat is een echt adres van een fictief persoon.
en daar is het
SHERLOCK HOLMES MUSEUM.
(jeuj)


dit is zijn werkkamer.
ja ik vind dat kei cool.
ja ik weet dat dat raar is.
ik heb een hoop sherlock holmes dvds.
van the hound of the baskervilles (bekendste holmes verhaal) heb ik 9 verschillende versies.
er zijn een hoop mensen die holmes gespeeld hebben.

en vaak hebben ze die pet op.
de zogenaamde deerstalkers hat.
in de boeken wordt die eigenlijk niet vernoemd.
maar toch is het een bekend beeld geworden.
dus eh.
in de giftshop van the sherlock holmes museum.
ja die heeft een gift shop
en ja daar heb ik al veel rommel gekocht.
en nu.
dus.
om de nerderigheid compleet te maken.
heb ik zon pet gekocht.
tja.


natuurlijk sta ik voor lul.
dat weet ik ook wel.
en toch ben ik er trots op.
ik heb em nu op.
terwijl ik dit schrijf.
en ik doe em nooit meer af.
behalve als ik naar buiten moet natuurlijk.
ik ben niet gek.

Geen opmerkingen: