dinsdag 1 maart 2011

vlaanderen?

ik woon in belgie.
maar blijkbaar niet lang meer.
we worden door media en politiek hier eigenlijk rustig voorbereid op een splitsing.
ik zit daar niet echt op te wachten.
maar ik ben blijkbaar in de minderheid.
de trotse vlaming is zeer trots op hun paar kilometer land.
prima.
bart de wever van NVA is HUMO's man van het jaar
nee er waren geen betere mannen te vinden dit jaar.
hij was het.

de prijs voor dikste varken van dit jaar.
ja dat zie ik nog.
maar MAN van het jaar?
volgens humo en haar lezers blijkbaar wel.

kijk hier brengt em de hitler groet naar adolf mortier.

en een tv-persoonlijkheid.
een presentator op het tv-sterren kut incrowd show spektakel gedoe.
wat doet die daar?
moet ie het land niet proberen redden?
nee.
hij wil het land niet redden
dit land moet in 2.
of 3.
in iedergeval vlaanderen onafhankelijk.

hier staat em een verkiezingsoverwinningsspeech te oefenen die hij over een maandje of 2 gaat doen.

de man die zo hard dit land wil splitsen heeft door 3 grappen op een tv-kwis te maken de harten van de vlamingen veroverd.
bedankt woestijnvis.
bart de wever is een tv-ster.
jammer.
ik had liever politici in de politiek.

fatfuck de wever zou zich kapot moeten schamen dat er geen regering is.
maar dat doet em niet.
hij komt breed (pun intended) glimlachend op tv.
hij wil geen regering.
hij wil vlaanderen onafhankelijk.
en alle kiezers die op die grappige dikzak stemden blijkbaar ook.
dat is veel volk.

willen ze dat echt?

willen ze van vlaanderen echt een (zielig) klein landje maken?
luxemburg part 2?
dan heb je echt wel een coole positie binnen europa.

ik weet natuurlijk nix van politiek.
maar ik denk niet dat splitsen een goed idee is.
wat is dan het volgende?
weg met die west-vlamingen?
ze spreken de taal niet.
weg met de limburgers?
of antwerpen splitsen van de rest?
t stad en de parking onafhankelijk?
eh nee.
lijkt me niet.

maar op vt4 is het al zover.
deze zender vindt dat het land al gesplitst is.
wat weten ze wat ik niet weet?
hier kijk.
het weerbericht:

voor vt4 is vlaanderen al onafhankelijk.
ok.
het zal dan wel.
zoals alex agnew zegt: dan ben ik eindelijk beroemd in een heel land.

Geen opmerkingen: