woensdag 8 maart 2017

Slinkachu!

Vorige week zat Tim Foncke in de kelder van The Joker.
Dat is te beluisteren hier:
 (fokcast 61)


En we hadden het dus over zijn boek: God is klein geschapen.
Nu lees ik zo min mogelijk boeken zonder plaatjes dus kon ik alleen maar een compliment geven over de zeer mooie cover van het boek:


Ja, dat is een mooie cover!
Dat is ECHT een mooie cover!
Een kloppende cover.
Een grappige cover.
Ik ben fan.
Van die cover.
Dus dan zal het boek ook wel goed zijn!

De foto op de achterkant is ook leuk hoor:

Dat is dus Tim Foncke met tegenwind!

Maar het gaat dus over de voorkant!
Die is gemaakt door street art kunstenaar Slinkachu!

Ik hou wel van street art.
Dat is natuurlijk kei hip en misschien wel al weer een beetje passe!
Maar street art is altijd een beetje punk.
Er zijn veel vormen van.
Van graffiti via stencils tot instalaties.
Gaaf.
En vaak heel direct.
Dat heb ik graag.
Want ik heb haast.

En het leuke is dat ik (toevallig) een boekje heb van die kunstenaar.
Kijk!
Hier doe ik alsof ik er in lees:

Of toch een beetje die plaatjes bekijk.

Het boek heet little people in the city.
Echt heel tof.

Hier een paar leuke fotos van Slinkachu werken die ik op het internet vond.
Ik google zodat jullie dat niet meer hoeven doen.









Geweldig!
Goede ideen.
Grappig gevonden.
En ook goed gefotografeerd. Met de juiste scherptediepte enal.


Maar goed dit was dus een HELE omslachtige manier om te zeggen dat jullie allemaal het boek van Tim Foncke: God is klein geschapen. moeten kopen. En lezen.
ok?

En laat me weten wat er in staat, want ik lees geen boeken zonder plaatjes...

Geen opmerkingen: