vrijdag 22 februari 2008

EINDELIJK!

Mijn moeder en Yasmine zeurden er (terrecht) al een tijdje over.
En nu heb ik het dan ook gedaan.
Ik ben EINDELIJK naar de kapper geweest.
Het was dan ook echt wel noodzakelijk.
Ik zag er uit als een:
(multiple choice)
a)zwerver
b)aan lager wal geraakte 80s hardrock ster
c)neanderthaler
d)een homosexuele viking
e)een sikh
f)een hippie (AAAAAARGH)

Er is 5 kilo haar af.
Met het haar wat op de grond lag kon je een klein hondje maken.
Het was de 2e keer dat ik bij deze kapster ben geweest en echt vriendelijk is ze nog steeds niet. Ik blijf beleefd want ze heeft tenslotte een dodelijk wapen in haar handen.

Maar goed dit is het resultaat:



VOILA!
Ik zie er 10 jaar jonger en frisser en vooral sexier uit.
Al zeg ik het zelf.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Helemaal waar.

Minstens 10 jaar jonger.

Wat ben ik toch blij met je.

Kusje.

akim a.j. willems zei

Fokke zijn ma is duidelijk blij :-)