maandag 18 februari 2008

Kinky doet zijn werk: Paranoiacs door naar volgende ronde Eurosong!

Paranoiacs op Eurosong!
Kinky op TV!

Ik heb het vandaag bekeken.
Thomas had het voor me opgenomen (wegens comedy in the joker).
Dus kon ik doorspoelen.
Godzijdank.
Ik heb de andere "acts" met veel plezier gemist.
Direct naar onze helden:


Een diepte interview van de altijd te vrolijke, te jeugdige, te Bart (niet Hoezo, WAAROM?)Peeters.


Hans geeft Bart een stille hint.

Het optreden:


Sterk nummer.
Goed gedaan!







De jury bestond uit Kris (ik ben eigenlijk alleen maar de broer van) Wauters, Marcel (vroeger was ik grappig en talentvol) Vanthilt en Katrina (ik heb 1 hit gehad, 30 kilo geleden) Leskanich. Ze vonden het ok. (gelukkig maar)

En na een waarschijnlijk weer veels te lang uur vlaamsch "top" drama. (ik kijk al lang niet meer naar die rommel)(ik steek nog liever een cactus in me anus)

Door naar de volgende ronde!

Goed gedaan Paranoiacs.
Het enige nadeel is dat ik nu nog minstens een zondag naar dat (op jullie vijf minuten na) slechte KUT programma moet kijken.
Maar ja: de Paranoiacs zijn dat waard!

Geen opmerkingen: