dinsdag 12 februari 2008

Mannekes Winkels

Het is genoeg geweest.
Het is te ver gegaan.
Ik stop ermee.
Het is uit tussen mij en E-bay!

Vanaf vandaag koop ik geen dingen meer via die duivelse site E-bay.
Te vaak krijg ik dingen onjuist(anders dan op het plaatje).
Of te duur (shipping cost vaak meer dan het ding zelf).
Of 2 keer (als ik per ongeluk op 2 dezelfde items heb geboden).
Fuck E-bay!

Ik wil weer dingen kopen in gewone winkels.
Eerst vastpakken en es terug zetten. Nog es vastpakken.
Naar de prijs (die ook gewoon de prijs is) kijken.
En dan beslissen het te kopen en het gelijk dan meenemen.

In Plaats Van :
1. op een scherm iets zien, lijkt wel ok.
2. toch teveel geld (25 dollar shipping cost erbij)kwijt.
3. er 2 weken op wachten
(terwijl het kapot is gegaan tijdens de oversteek).
4. Het dan gaan moeten halen bij de post
(= drie en een half uur wachten en 10 euro douane kosten).
5. Het uitpakken en niet eens meer weten
waarom je dit ook weer besteld had.



Dit was mijn laatste e-bay aankoop!
Die fat fuck van lost.
Die moest ik wel hebben!
FAT FUCKS UNITED!
Op zich niet te duur en snel en zonder zorgen geleverd.
Ben er heel blij mee.

Maar vanaf nu wil ik die dingen gewoon in winkels kopen.
De zogenaamde Mannekes Winkels.
(term copyright: Adriaan Van den Hoof).
Het probleem is natuurlijk dat er niet zoveel van dat soort
action figures/ movie memorabilia winkels zijn.
Ik ben vaste klant bij MEKANIK-strip!
Ik kom regelmatig bij The Movie Zone in Merksem
Heb vorige week 1 in oostende gevonden (Timms).
Maar daar houdt het wel ongeveer op.

WIE KENT ER GOEDE MANNEKES WINKELS IN BELGIE OF NEDERLAND?
HELP DEZE ZIELIGE CONSUMENT!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste zeiker,

In een zijstraat van de Gentse Kortrijksepoortstraat, meer bepaald de Verlorenkost, bevindt zich een winkel die dergelijke objecten verkoopt. Veel Star Wars en Japanse shit wel, ik weet niet of je daar into bent.

Anoniem zei

Gevonden in Londen.

CoventGarden, klein winkeltje met mannetjes.

Weet niet of dat de goede mannetjes zijn.