donderdag 14 februari 2008

Worstenbrood!

Ik heb het beste lief van de wereld.
Ze is het mooiste, het beste
en het leukste wat me ooit is overkomen.
Ik zie haar heel heel graag.

maarrr.....
Ze heeft rare eetgewoontes.
Echt vreemde hersenkronkels.
Ik geef een voorbeeld:

Eergister zaten we in een Delifrance.
En ze had een worstenbrood besteld.
Ik voelde het spektakel al aankomen en vroeg:
Hoe ga je die opeten?
Zij antwoordt:
Gewoon!

Gewoon?

Heb ik een kleine foto reportage voor u gemaakt.
Hoe zij "gewoon" een worstenbrood eet.



Jahoor, we scheuren het ding aan stukken.



Eten alleen het deeg.



Halen netjes de worst eruit.



Eten verder het deeg.


Snijden (ineens met mes en vork etend) de worst in stukken.


Ook een stukje?


Eten de worst op (vork nergens te bespeuren). mmmmmmmmmm. lekker.


En Het bordje is netjes leeg.

Voila zo eten we gewoon een worstenbrood!
Ach ja, toch zie ik haar graag.

2 opmerkingen:

akim a.j. willems zei

Het perverse aan heel dit plaatjesverhaaltje is dat het niet eens om een écht worstenbrood gaat, maar om zo'n vette curryworstensnack.

Fokke zei

Een curryworst is toch ook een worst?
Het woord worst zit er zelfs in.
Het is een broodje met een curryworst.
Hence: WORSTENBROOD!

Heb je misschien iets tegen curryworsten?
Of zo?
Curryworsten geen echte worsten?
Eigen worst eerst?
Racist!