dinsdag 17 juni 2008

OREO deel 2

vorige week speciaal naar nederland naar een Albert Heyn geweest
om oreo's te kopen.
en we hebben er veel gekocht.
heel veel.
trouwens:
Albert Heyn is ongeveer de duurste supermarkt in Nederland
en een kar vol boodschappen is daar echt wel veel goedkoper dan
hier bij de gemiddelde Colruyt. dat viel me wel enorm op.
maar daarvoor waren we niet gegaan.
OREO's
dat was het doel.


en naast de gewone (toch al perfecte) oreo's hadden ze nog
3 andere soorten.
oreo's met een bruine laag tussen de koekjes
en 1 waarbij de oreo in witte chocolade zit.
en 1 waarbij de oreo in bruine chocolade zit.
allemaal heel lekker.
maar ik hou toch het meest van de ordinaire
gewone briljante superlekkere simpele oreo.

ah trouwens
naast het in melk doppen
en het schuim eerst dan koekjes
is er nog een oreo eetmethode
uitgevonden door tilja:

je pakt 2 met schuim bedekte helften



doet die op elkaar


zo heb je een double whopper oreo!

dubbel plezier!

i love oreo's
die dozen zijn dus al bijna leeg.
op een week tijd.
moet ik binnenkort weer terug naar holland.
dat is kut.

WAAROM VERKOPEN ZE DEZE LEKKERNIJ NIET
IN ONZE (TE DURE) SUPERMARKTEN?
IK VOEL ME EEN GODVERSE DRUGTOERIST
HELEMAAL NAAR FUCKING HOLLAND RIJDEN
VOOR FUCKING KOEKJES.
IK MOET DOOR DIE FUCKING ORANJE GEKTE HEEN
OM MIJN DAGELIJKSE DOSIS KOEKJES TE KUNNEN HEBBEN.
GODVERDOMSE OREO'S

11 opmerkingen:

Geflipte zangelf zei

Bon voor mij 10 dozen chicken siam, 5 potten vla en 2 flessen AH-sap, en voor u voor de moeite 5 dozen Oreo

Xander zei

Ze verkopen hier Oreo's kerel in de Delhaize.

Fokke zei

ok!
dat zijn nuttige tips!

Anoniem zei

america today verkoopt ze ook...

Geflipte zangelf zei

http://www.ergogenics.org/amerika/oreo.html

fyi dude

Geflipte zangelf zei

én een zelfhulpgroep!
http://douwe.punt.nl/index.php?id=91499&r=1&tbl_archief=1

Arbi zei

http://bp0.blogger.com/_D4yrf-450ac/RvMQDpPpOUI/AAAAAAAAACU/XWNMuV3ejm0/s1600/oreo%2Bpizza.

Petra Truant zei

Ik wed dat je AB KING Pro reeds in een hoekje staat weg te kwijnen met een bloempot op.

Anoniem zei

In Brussel vind je ze gewoon in de GB...

Anoniem zei

Onder de noemer 'nuttige tips': fried oreo cookies! http://fairy.mahdzan.com/story/189.asp (looks like a daring plan to me)

Anoniem zei

bij gb verkopen ze ook oreo's zijn wel pokke duur
XXX Nieke