woensdag 18 juni 2008

zelf gevangen!


het is officieel!
die grijpmachines op de foor zijn geen boerenbedrog.
je kunt er effectief dingen mee grijpen.
want ik heb het gedaan.
ik heb een spinneman gevangen!



nu zie ik jullie denken.
wat the fuck deed ik op de foor?
zeer goede vraag.
iedereen weet dat ik kermis haat.
teveel lawaai.
teveel volk.
en de mensen die de foor bezoeken zijn mentaal gehandicapten die net niet de hele tijd in hun broek kakken en daarom gewoon vrij mogen rondlopen.
maar goed.
ik was daar ja.
ik beken.
ik wou gewoon zo'n spinneman!
en ik heb em gegrepen godverdomme!
(na maar 2 keer te proberen)(echt)

4 opmerkingen:

akim a.j. willems zei

Als je dan toch uit de kast komt als kermisliefhebber, vertel er dan meteen bij dat je verslingerd bent aan dat oude-wijven-spel-met-muntjes :-)

Fokke zei

ja lul.
verpest effe lekker de verassing van mijn volgende stukje.

bedankt.

Anoniem zei

Gefeliciteerd een hele prestatie.

Na slechts 2x , niet te geloven.

Grijp voor mij ook eens iets leuks,
want zelf heb ik dat nog nooit gepresteerd, in mijn toch al vrij lange leven.

Het maakt niet uit wat.

akim a.j. willems zei

You're welcome :)p