donderdag 31 juli 2008

belt buckle!

ik heb teveel t-shirts.
me kast is vol.
zal dus effe moeten stoppen met t-shirts kopen.
totdat ik er een aantal weggooi.
maar dat doet dan weer teveel pijn.
dus effe geen nieuwe t-shirts meer.
ja dan moet je iets anders...
belt buckles!
die zijn klein.
snel op te bergen.
en kei leuk.
had er paar weken terug in london 1 gekocht.
bleek dat ik een verkeerde riem had.
niet belt buckle compatible...
dus ik naar de westernshop (jazeker) hier in de hoogstraat.
et voila!
nu heb ik de juiste riem met belt buckle!
fantastisch cool.
alleen niemand kan em zien
want er hangt een lap vet en t-shirt over.
dus nu speciaal voor jullie:

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Nog steeds leer ik iets bij.

BELT BUCKLE wie heeft daar nu ooit van gehoord

Maar ja, mooi is hij wel.

akim a.j. willems zei

Nog nooit van gehoord?

Wéér zo'n wijf met een vent die 't vertikt om haar af & toe van de riem te geven. :-)

Sid Frisjes zei

Belt Buckles heersen... en die "kaset" heb ik zelfs nog nergens gezien dus redelijk origineel.

Fokke zei

camden market in london.

heb er inmiddels nog een paar.
zal ze hier wel ergens opzwieren.