woensdag 23 juli 2008

kleurtje

moest vandaag voor een vergadering in het vtm gebouw zijn.
mooi gebouw.
goede vergadering.
wou het toch effe vastleggen dat ik daar was:

ah ja heb natuurlijk een familie mok gepikt.
die lagen daar.
ik heb nog nooit naar die soap gekeken
maar die mok kon ik niet laten liggen.
top mok.
nu zijn die soapkijkende oma's jaloers op mij.
ik heb een familie mok.
ken geen enkele van de "acteurs" die er op staan.
behalve die verbrande.
die ken ik.
trouwens:

het vtm gebouw ligt op het kleurt je dag plein!

HET KLEURT JE DAG PLEIN!
ECHT WAAR.
TYP MAAR IN OP JE GPS.
KLEURT JE DAG PLEIN nr 1.
IN VILVOORDE.
HILARISCH.
op dat plein wil ik wonen.
ik wil mijn dag gekleurd!
ELKE DAG!
Lang leve VTM!

2 opmerkingen:

Yorgo zei

Nice stewie-shirt!

Fokke zei

thanks.
tja family guy is ongeveer het enige vmma programma wat ik ken/bekijk.
dus ik dacht ik doe het aan
dan hoor ik er toch ook een beetje bij.
kan ik ook beetje de dag kleuren.