dinsdag 29 juli 2008

Langs de weg 04

we reden hierlangs.



ik weet niet of leemans krediet buiten het antwerpse gekend is.
maar dat is dus een kredietmaatschappij (mafia) met de slogan:
lenen bij mevrouw leemans is lenen bij een vriendin.
en daar woont ze blijkbaar.
mevrouw leemans.

eh.
ok.

allereerst:
mijn zogenaamde vriendin heeft wel een enorme slechte smaak.
mijn vriendin schildert haar huis fucking roze.
FUCKING ROZE.
is mevrouw leemans kleurenblind?
ja dat straalt vertrouwen uit.
daar ga ik geld halen.
een fucking roze huis.
moeten daar alle homo's hun geld gaan halen?


trouwens geld lenen van vrienden.
dat is toch altijd een slecht idee?

geld lenen van of aan vrienden:
meestal is dat zonder rente.
zal bij vriendin leemans geen waar zijn.
vrienden doen er niet zo moeilijk over dat je iets later betaald.
denk niet dat die lieve mevrouw zo vriendelijk zal zijn.
en de helft van de tijd betalen die vrienden helemaal niet terug.
ik denk dat mevrouw leemans dan niet meer zo vrolijk kijkt alsop haar fotootje.

nee mevrouw leemans, ik kies mijn vrienden zelf.
en geld leen ik van een bank.
niet van een kredietmaatschappij (mafia)
en zeker niet van een met een lelijk roze huis
die kei opdringerig mijn vriend wil zijn.
FUCK YOU MEVROUW LEEMANS.

5 opmerkingen:

akim a.j. willems zei

Inderdaad: fuck!
Ik vond haar advertenties al "hier word je in de zak gezet!" all over hebben.
Maar een roze kantoor? Help!
De mensen die daar binnenstappen om geld te lenen zouden met een spuitje (uit de wereld) geholpen moeten worden.

Sid Frisjes zei

Haar fotooke in de krant is altijd wel lachen! De oude trel.

Anoniem zei

Trouwens, welke idioot noemt een vriendin MEVROUW???

Sarah zei

ja dat is er echt over :)
maar hadden ze niet een heel nieuw kantoor of nieuw filiaal gezet een tijdje terug?
dacht: misschien wordt dat wel een béétje stijlvoller. maar nee hoor: het kantoor is nog groter dan dat op de foto dus lijkt het NOG rozer. tss.

maar ze zal het wel doen want ze draait al zo lang mee. er zullen dus echt mensen zijn die het echt geloven, van die vriendin.

Anoniem zei

fantastisch vind ik het. echt waar, geniaal. ik wou dat ik het bedacht had. En dan zou ik elke week mijn vrienden tony, silvio, pussy en paulie walnuts bij de wanbetalers op visite laten gaan en het terugbetalen regelen als vrienden onder elkaar.