donderdag 7 augustus 2008

DRUK BEZIG!

ik heb het druk.
ik werk.
hard.
echt.
met vroeg opstaan enal.
dat doet pijn.
ik ben daar eigenlijk iets te lui voor.
maar ja.
ik heb geen keus.
van alle bezigheden ga ik er 3 noemen.
allereerst.
nu zaterdag moet ik plaatjes draaien in het noorderterras hier in antwerpen:

heb er zin in.
leuke platen door de jaren heen.
check: www.80s.be
kom af en ik draai al jullie verzoekjes.

verder zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor de JOKER COMEDY NIGHT

donderdag 21 (holy shit das al over 2 weken) augustus in wachtebeke.
nog een hoop voorberieding te doen.
wordt wel ook heel erg leuk.
zeer veel zin in.
er zijn nog kaarten.
reserveren via: tickets@jokercomedynight.be


en tenslotte werk ik mee aan DE ANDY SHOW.
mag nog niet zeggen wat het wordt.
vooral ook omdat we dat zelf nog niet echt weten.

dit ben ik met de collega's
hebben ook een bureau zoals de collega's.
een bureau met computers en telefoons enzo.
das allemaal heel nieuw voor mij.
leuk.
maar ook hard werk.
echt waar:

eh?
eh ja.
meer kan ik er ook nog niet over zeggen.
check de andy show op facebook en wordt vriend!

mijn leven.
druk en divers.
iets te druk.
en iets te divers.
zeker voor een luie zak als ik...

(ok, ik ga verder werken)
(zucht)

Geen opmerkingen: