zaterdag 1 augustus 2009

Sport?

nee ik heb nix met sport.
niet om zelf te doen. (dat verraadt mijn lichaam al)
niet om naar te kijken.
maar ik zag deze sport foto's op het internet.
en die vroegen echt om flauwe onderschriften.
ik heb geen idee welke voetbalploegen het zijn.
geen idee wie die mensen zijn.
geen idee wie de foto's gemaakt heeft. (het zijn opzich mooie foto's)
(en als het jouw foto's zijn en je vindt dat ik ze niet op deze flauwekul site mag zetten gooi ik ze er met veel plezier af)
maar die foto's vroegen om (zeer) flauwe onderschriften:



zwangere peuter toch nog masturberend op het veld!



waar zijn die handjes?



eh, mannen, er is nog volk bij.
is dit echt de meest romantische plek die je kon verzinnen?
herenliefde.
wat is voetbal toch een mannensport!




en deze kerel doet het dan ook, maar met zijn ingebeelde vriend.
beetje zielig.


...


nee, dat was niet zo grappig.
toch moest het eruit.
en nee ik vind voetbal geen homo sport.
ik vind alleen dat ze soms homo gedrag vertonen.
en dat is heel gezond.

Geen opmerkingen: