donderdag 25 februari 2010

echt waar: NOG EEN BLOGPOST OVER BACK TO THE FUTURE!

ik kan er nix aan doen.
een van mijn alltime favourite movies blijft me achtervolgen
de nieuwe empire:

inderdaad; back to the future is 25 jaar.
een film die nooit zal verdwijnen.
toen ik gister op ebay wat aan het snuffelen was vond ik zelfs dit:



hahaha
nee, ik heb ze niet besteld.


nog niet.

wat een top onderbroek.
met zon onderbroek heb je het gevoel dat een 1,21 gigawatts penis hebt.

denk ik.

verder kwam ik dit tegen.(dankzij olja, thanks sjoe)
Tom Wilson.
de kerel die biff (de slechterik) speelt in de BTTF films.
is een stand-up comedian.
en nog grappig ook.

dit is een briljant liedje over de typische vragen die hem gesteld worden:

http://www.youtube.com/watch?v=iwY5o2fsG7Y

ik heb dit stukkie film al zeker 10 keer bekeken.
tom wilson.
top kerel.

back to the future blijft ons verbazen...

Geen opmerkingen: