dinsdag 1 januari 2013

1e bericht van 2013. met veel sex en geweld.

ehm

ja ja
gelukkige dinges.

ik verwaarloos deze blog een beetje
wegens te druk
en MICROBLOGGING
fucking twitter dus. (@kinkydebeer op twitter)
das een stuk korter en voor luie mensen dus beter.
en wat een kutwoord is dat ook weer.
microblogging.
is een blad text dan ook een microbook?
een toefje slagroom: een microtaart?
flikker toch op.

en ja  inderdaad: echt zeiken in 140 tekens kan natuurlijk niet.

maar goed.

het is 1 januari.
de fucking feestdagen zijn weer voorbij en we hebben het ongeveer overleeft.

je weet;
ik accepteer dat gelukkig nieuwjaar gezeur aan me kop maar tot 10 januari.
daarna is het jaar gewoon bezig en wil ik dat geslijm niet meer horen.
dit jaar wordt gewoon weer een jaar.

met leuke en minder leuke dingen
dat is elk jaar zo.
dus dit jaar niet anders.

maar omdat ik een oude traditionele tweezak ben.
heb ik tegen alle logica in wel een paar goede voornemens.
die ik nu hier niet ga noteren want dan weet iedereen ze.
en kun je me irriteren door te vragen hoe het er mee staat.
en of de voornemens omgezet zijn in acties.
en die kans is natuurlijk gewoon klein.
het zijn dan ook voornemens.

goed.
ik ga in bad.
(ja das ook 1 van de voornemens, ik ga mezelf dit jaar eens schoon houden)
(damn, toch verklapt)

de meeste mensen beginnen dit jaar met een kater van de avond ervoor
en wordt voor hen de rest van het jaar niet veel beter

fuck it
that's life

ook in 2013.

oh kut.

ik ben sex en geweld vergeten.

dan maar een plaatje van mars attacks:




















dat is toch ook een beetje sex en geweld.

Geen opmerkingen: