dinsdag 29 april 2014

korte zeik!


hey facebook en youtube "vrienden"
als ik nog een keer moet kijken naar een filmpje van een of ander achterlijk 5 jarig meisje dat geweldig kan zingen op om het even welke kut tv show dan ben ik NIET onder de indruk. want ik heb het allemaal al 1000 keer gezien. en ik vond het de eerste keer al helemaal NIX.
fuck die zingende kinderen.
niet letterlijk natuurlijk.

hey facebook en youtube "vrienden"
kreeft is lekker. een kreeft levend op een gril gooien is minder erg dan al dat menselijk leed in de fucking wereld. als je drukker maakt om dat arme beestje dan om echte belangrijke dingen ben je een achterlijke mongool. en ik ben die achterlijke mongool die zelfs over die belangrijke wereldlijke dingen geen hol geeft. en ik heb nu zin heeft gekregen om een beestje (ik denk een hondje of een zingend 5 jarig kindje) levend op de gril te gooien.





hey facebook en youtube "vrienden"
ook jij bent ongelukkig. doe niet op facebook alsof alles geweldig gaat. maar druk ook al je emotionele shit niet door me strot. nee, ik hoef je shit in principe niet te lezen. maar ik heb niet beters te doen. ik moet even wachten tot mijn gril op de juiste temperatuur is.

Geen opmerkingen: