vrijdag 25 maart 2011

b-r-a-a-k

kijk dat b-a-b-e slecht ging zijn dat wisten we allemaal al.
dat het nummer: "(Itsie Bitsie Boe) geef maar lekker toe" (wat een titel (bijna al sprakeloos van de titel alleen)) geen topnummer ging zijn
dat konden we een beetje voorspellen.
dat die 3 rare wijven opgeteld geen talent hebben.
NATUURLIJK.
dat is geen verassing.
maar dit.
dit.
dit is zo grensverleggend slecht.
dit geloof ik niet eens.
(ik post de video hier niet, en ga jij hem dan ook niet zoeken/bekijken, IK MEEN HET)

GODVERDOMME!
WIE?
WAT?
HOE?
WELK?

eh...
wacht.
(kalmeer)

WELKE DEBIEL HEEFT TEGEN DIE KIPPEN GEZEGD:
JA DAT IS EEN GOED NUMMER
DAT MOETEN JULLIE DOEN
DAAR KOMT JULLIE TALENT ECHT TOT ZIJN RECHT.

WIE WAS DAT?
DIE MOET DOOD.
en dan die wijven ook.
mijn god.
als jouw nummer die achterlijke liedjes van K3 in vergelijking tot een bijna shakespeariaans niveau tillen.
DAN IS ER IETS MIS.
elke keer dat je denkt.
sorry we hebben een muzikaal dieptepunt gehaald.
komt er weer iets nieuws.
das nu dus ook weer.
nu moet het volgende echt wel HEEL FUCKING SLECHT zijn.
dat moet het ruime equivalent van je in je gezicht laten kotsen en schijten zijn.
en dit liedje (LIEDJE? LIEDJE? DIT IS GEEN LIEDJE! DIT IS ZELFS NAUWELIJKS GELUID TE NOEMEN)komt gevaarlijk dicht in de buurt.
ik voel me vuil en gebruikt na dit ding.
EN DIE CLIP?
die is gemaakt door mentaal gehandicapten met parkinson.
dat ziet er zo slecht uit.
dat geloof ik nauwelijks
en dat dansje?
DAT IS GEEN DANSJE.
dat is nauwelijks bewegen.

als je een parodie van een meidenband zou maken
dan steek je drie lelijke mannen in een raar kort rokje en die laat je een zeer slecht nummer, heel vals zingen
en dan is dat nog VELE MALEN BETER DAN DEZE DREK
dit is echt ONGELOFELIJK.

eh.
ik ben sprakeloos.
ik geef het lekker toe.

Geen opmerkingen: