zaterdag 19 juli 2008

aandacht!

ik vind dat er de laatste tijd
iets teveel aandacht wordt gegeven aan de joker.
niet cafe the joker kleine markt 16
het beste cafe van antwerpen
nee dat cafe kan niet genoeg aandacht krijgen.

het personage the joker van de nieuwe batman film
omdat heath ledger dood is staan de kranten bol over the joker.
bijvoorbeeld die vergelijkingen met jack nicholson
daar kan ik heel kort over zijn
nicholson speelde zeer overtuigend zichzelf in de batman film
(zoals hij altijd zichzelf speelt in al zijn films vanaf 1988)
maar met the joker had dat nix te maken.
dus ledger kan het alleen maar beter doen.
maar genoeg dus over the joker
niet cafe the joker kleine markt 16
het beste cafe van antwerpen
dat cafe kan nooit teveel aandacht krijgen.

er spelen nog andere personages is die nieuwe batman film.
en daar kijk ik ook naar uit.



Harvey Dent!
AKA Two Face.
ik lees nergens over vergelijkingen met Tommy Lee Jones!
ik twijfel er niet aan dat aaron eckhart dat zeer goed zal doen.
(en beter dan de poppenkast versie van t.l. jones)
aaron eckhart is een top acteur.
bekijk morgen gewoon es: thank you for smoking.
zelfs in de romcom no reservations is hij goed.
lang leve aaron eckhart.
ja want die leeft nog!

Geen opmerkingen: