dinsdag 15 juli 2008

HIJ IS ER!


Ja jongens en meisjes de 2e joker cd zit bij de p-magazine.
ik ben trots!
ik ben blij!
ik ben tevreden!
en dat gebeurd niet vaak.

en de p-magazine is natuurlijk overal in belgie te koop:


gewoon leuk om in oostende te lopen
en daar in de krantenwinkel een cd te zien van ons café.

JA DAN TREK IK DAAR EEN FOTO VAN JA.

op andere plaatsen ook:



kopen die handel!
het is ook echt een goeie cd.
de hoes is mooi.
het geluid is super.
en zelfs de grappen zijn leuk.
meer dan een uur lachen voor 7,10 euro.
en je krijgt er gratis een p-magazine bij.
een of andere half naakte miss belgie.
kei leuk!
KOOP DAT.
NU!
ga nu naar de winkel en koop dat.
als de tijdschriften winkel al gesloten is.
breek dan in.
leg dan wel wat geld op de toonbank.
KOOP DIE CD!




2 jaar joker.
2 cd's.
we zijn goed bezig!

2 opmerkingen:

Jan-Bart De Muelenaere zei

Gekocht!
En te zien op de schone prachtig getrokken foto op het boekje. :)

Vince zei

Ik heb hem, al veel gelachen dank u ik krijg er nie genoeg van.....