maandag 25 augustus 2014

LARIE EN APEKOOL

ik probeer mijn pop cultuur achterstand wat in te halen en ben dus vorige week naar wat films gaan kijken. een paar thuis en een paar in de cinema.
niet in fucking 3D gewoon plat.
als ik 3d wil ga ik wel naar buiten!
het echte leven is 3d.
film is plat.
KLAAR.

ik ga verder niet zeiken over de prijs van de kaartje (GODVERDOMME 10 EURO? DAAR KAN IK DE DVD OOK VOOR KOPEN)

ik ga ook niet zeiken over de prijs van consumpties in die zalen (GODVERDOMME DAT FUCKING  KOST EVENVEEL ALS HET KAARTJE. ZELFS DE GROOTSTE VUILE NACHTWINKEL AFZETTER ZOU ZICH SCHAMEN VOOR DIE FUCKING PRIJZEN. MOTHERFUCKERS)

ik ga ook niet zeiken over de andere mensen in de zaal ( HOU GODVERREDOMME NOU GEWOON JE VUILE HOERIGE BEK TIJDENS DE FILM EN ZET DIE FUCKING TELEFOON AF)

ik ben gaan kijken naar dawn of the te lange titels of the planet of the apes.
en de film duurt nog langer.



en ik vond het een top film.
einde review.

hèhè dat was makkelijk.
het was gewoon een hele goede film.
na 3 seconden geloof je in pratende apen.
het verhaal is ok.
de regie is prima. dat is die kerel van cloverfield. fuck it, ik neem niet eens de moeite om zijn naam op te zoeken. maar hij heeft dat echt goed gedaan.
ik heb er een dikke 2 uur van genoten.
het was zelfs intelligent.
kan dat? kan een apen film intelligent zijn?
jazeker, cynische motherfucker. zelfs die originele apes films hadden inhoud. kijk die charlie heston shit er maar op na.

niks dan goeds?
nee natuurlijk niet.
dit blijft een zeik blog.
het enige jammere van die film is dat de mensen weggespeeld werden door de apen.
op superheld gary oldman na ben ik de kutkoppen van die acteurs al vergeten. oh ja die ene van fringe zat er ook in.
had je in rise of the planet of de the lange apenplaneet titels nog de geweldige james franco en (HELD dr dick solomon) john lithgow, hier hebben we naast gary oldman een totaal nikszeggende slappe lul van een hoofdrolspeler.
fuck him.

maar die apen zijn zo goed dat we hem vergeten.
het was toch een topfilm.
geef andy serkis (die de opperaap caesar speelt) een oscar godverdomme!
echt.

vanaf nu geef ik ook cijfers:
vier zeikstralen op vijf.

hopla. review 1 af.
er komen er nog.




Geen opmerkingen: